onsdag 11 april 2012

Kostar skjortan


För ett tag sedan var jag på ett seminarium i en kontorslokal där all inredning var någon form av återbruk. Fotöljerna var omklädda med hårdrocks-tshirts, stolarna var ommålade och hade fått en sittpuff av gamla plyschgardiner, i hallen hängde man av sig i graffitisprayade gymnastikskåp. Industrilampor, trasmattor och bord kom från andra företags gamla kontor. Och där fanns även de här fina skjortgardinerna. Jag vet att jag sett typen på andra platser tidigare, men aldrig helt i vitt. Jag gillar verkligen idén. Jag är svag för vita skira gardiner överlag, men detaljerna med knappar och fickor gör det hela ännu finare.  Det är nog lite svårare att göra själv än vad man får intryck av, men helt omöjligt är det ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...