tisdag 27 september 2011

Liten höstlista med fina saker

Här är en lista på lite peppiga saker jag önskar mig i höst.




1. Maja Söderbergs bok "Sju årstider i Majas kök". Säsongsmat och odlingstips.


2. Tjusig dörrmatta av bekantingarna Åsa-Karin Karlén och Anna-Ella Ahnlund. Men jag kan inte bestämma mig för vilken färg som jag gillar bäst.



3. Klassiska adamkoppar från Gustavsbergs porslinsfabrik. Tröttnar aldrig på dem.


4. Nya gummistövlar. Så att kolonihösten blir torrskodd och roligare.



5. Fint höstvin från Kivik.



 
6.  Snyggt print "The whale and the balloons" av Annika Bäckström. Innehåller allt jag tycker om, träd, hav, koppar, valar, ballonger och karamellsagoslott.




7. Långa promenader i höstlöven med kära vänner.

1 kommentar:

  1. Sju årstider i Majas kök är jättefin. Vi har den och får verkligen mycket inspiration från!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...