söndag 10 juli 2011

Post country living - Ett frukostinlägg


Efter en vecka av barfotafötter mot gräs och mossa, av brygghäng och mete, bad, grill, myggbrottning, hängmattesömn och den öronbedövande tystnaden. Efter en sån vecka är det viktigt att inte deppa ihop helt av att vara tillbaka till bullerstan med ciggrannar och snorungar på gården och när man dessutom inom 24 timmar ska infinna sig på jobbet.

Jag gör mitt bästa för att inte deppa ihop genom att ställa till med en peppig söndagsfrukost. Jovisst. Trendsäker som jag är, ger jag nu mitt bidrag till frukostbloggsinläggen.

En nygammal semesterupptäckt är hur fantastiskt gott det är med mjölk och cornflakes.

1 kommentar:

  1. Ja eller hur! Mjölk och cornflakes är gott! Jag kör det varje dag nu.

    Underbart med barfotavecka! Jag tror att peppfrukost kommer funka. Snart är jag tillbaka och vill köra peppförmiddagsfrukostfika också.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...